tirsdag 6. november 2012

å tenke positivt...


Den store forskjellen mellom menn og kvinner må være at vi damer tenker for mye, vi analyserer hver detalj, grubler over det og til slutt vender vi en fin ting til noe negativt, noen som kjenner seg igjen?
Psyke er en stor faktor i alt, menn kan være så sterk fysisk som de vil, men det må til psyke for å prestere fysisk.

Det beste med livet er at alle dager er ikke like, så hvis en har en dårlig dag , å er det ikke verre en å vente på en som er bedre og glede seg til den, å være nysgjerrig på hva som vil skje i morgen er en fin ting

så en stor faktor er å tenke positivt, å ha fokus og gi alt for å klare det.

Jeg meldte meg på halvmaraton i oslo den 21 september 2013 , 21 km, og selvfølgelig skal jeg klare det!!!

i går løp jeg 20 min på tredemølle, jeg hadde fart på ca 7.5 km i timen, og i dag er jeg helt ødelagt, det gjør vondt i hvert muskel, men jeg tar det med en smil, Jeg er super flink til å gå tur, så forskjellen fra å gå til å løpe er overraskende, blodet tar i seg mere oksygen og gjør deg så mye mer sliten enn når du går.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar