mandag 5. november 2012

Å VÆRE STA...




Jeg var den som brukte å "glemme" gym tøy da vi hadde gym time fordi jeg orket ikke å være med, jeg er den som var med på  2 fotball treninger og deretter sluttet fordi jeg syntes det var kjedelig å løpe etter en ball, jeg er den som blir sliten  av å se på at folk ruller på rulle ski eller jogger, jeg er den som blir frustrert av folk som legger ut bilder av den flate magen sin på face book (ja det finnes faktisk slike) så med andre ord det er på tide å si det som det er ,jeg er lat!!! men sta og bestemt og gir meg ikke før ting er nådd.
Men hvorfor starte blogg om latskap, fordi alt har en begynnelse, Jeg begynner på blanke ark...det er ikke kondis eller utholdenhet som får deg langt, men  viljestyrke og den har jeg masse av!!!


I sommer startet det, jeg som aldri har vært på noe fjelltur bega meg ut på 2 mil lang tur, 2 mil i hodet til daria er som 2 km, det var mange som sa "e du sekker på at du klare denne da?" eller " dåkk hi itj sjans å klar e" det skapte seff frustrasjon og staheten sa at jeg måtte klare det, jeg og 3 til begynne å gå   og det var myr hele veien frem, det var kjedelig, jeg gikk tom for røyk og det var grusomt!!! og ikke nok med det men så gikk vi omvei, men vi skulle nå toppen som er 1035 M.O.H sakte men sikkert greide vi det og utsikten fra Hærmannsnasen var vidunderlig, utsikten på de som sa at vi ikke klarte det var ennå bedre!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar