torsdag 22. november 2012

sliten...


Jeg har ikke trent,gått tur på LENGE!!! jeg har vært syk, klar og så utrolig sliten, sliten av å være sliten...
så nå må jeg begynne på nytt, jeg er litt oppgitt over det...jeg har tusen tanker i hodet som sier "ikke gjør det, du trenger ikke å plage deg selv" fordi å løpe er å plage seg selv, før så hjalp det å gå en tur nå er det bare slitsomt, kroppen min er så utrolig sliten... så hva gjør jeg nå? jeg kan ligge å synes synd på meg selv, men kommer jeg noe langt med det? jeg gjør ikke det, så jeg må bare ta det fra starten av og kjøre på, jeg dagdrømmer mye for tiden,vinteren gjør meg gal, det er kaldt, jeg gidder ikke en gang å gå ut, så dagdrømmene handler for det meste om Italia, det fantastiske landet, jeg er flink med å tenke langsiktig, og i dag dagdrømme jeg at en dag skal jeg bare slippe alt og flytte dit i noen måneder, huh det hadde vært godt... også kom min kjære sønn inn og ropte " DU VET AT JEG MÅ HA PANNEKAKER TIL MIDDAG I DAG ,JA?????"  slik endte den fantastiske dagdrømmen min...han er 8 år,om ti år lukter det frihet med et glass vin i hånden og utsikt over Toscana...og ingen pannekaker på bestilling!!!!

det er slike perioder det er godt å ha venner,jeg er så glad for at min aller bestevenn ringer og sier " tenkte bare å ringe for å se om du tok den!!" også begynner begge to å le...

ting hadde vært så mye lettere hvis hodet mitt kunne få en pause fra å tenke,tenke på fortid,framtid, og hverdagslige gjøre mål...jeg tenker mye negativt og det gjør ting bare verre....så selv om jeg er sliten for jeg si til meg selv "hvis du vil,så får du det til" det rimer til og med, hihihi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar