onsdag 28. november 2012

hipp hipp blæh...


Hvert år ønsker jeg meg en "snøfri" bursdag, jeg har bursdag 6 desember og som dere sikkert skjønner det så har det vært få av de, i fjor trodde jeg at den kommer til å bli snøfri, da jeg gikk og la meg den 5 desember ar det null snø, men da jeg våknet var det snø over alt, Jeg liker ikke bursdager, folk gjør så mye ut av det, jeg liker ikke så mye oppmerksomhet som den fører med seg, jeg synes seff at det er stas med en melding på FB eller en klem eller to, men pakker,kaffe,kake, næj det blir for mye av det.

Jeg synes tiden går allllt for fort,snart har jeg en 10 åring, tenk dere det da...det er ikke lenge siden han var bare en baby, og ikke for å glemme alle "smile rynkene" som plutselig dukker opp, det er litt frustrerende...

men jeg vil heller at ansiktet mitt skal vise at det har levd et liv enn å se ut som en barnerumpe, jeg bryr meg ikke om utsende, eller jeg ser ikke etter det først, det en person har i seg er så mye større en det en har på utsiden, det er det jeg vil bli kjent med og ikke det andre.

og vi damer syter såååå mye, i dag var det FB frustrasjon, det var noen som hadde sorg over sin bror mens andre la ut bilder hvor flat magen hennes var, jeg kjente det stakk i meg, hvor dum går det ann å være? hvorfor legger folk ut slike bilder? 


jeg får som alltid ikke sove, jeg har lest fifty shades of grey i dag også, og det er i over kant, men jeg ler godt av det, min venninne leser de også, hun virker helt oppslukt, og er ivrig til å analysere alt med meg så jeg kan ikke ta fra henne den gleden, dessuten blir jeg i godt humør av boken


"Ana du er min"hvisker Grey
"ja Christian, jeg er din" sier Anastasia 

jeg er så lei av av forfatteren gjentar seg så mye, usj det blir for kvalmt...

heldigvis kom jeg til noe super spennende i kveld som jeg sparer til i morgen, det gleder jeg meg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar