onsdag 27. mars 2013

Empties - Mars 2013

 
Her er noen produkter som jeg har prøvd ut, noen kommer jeg til å kjøpe igjen mens andre vil jeg ikke kjøpe igjen.
 
1. Decleor aromessence balm lèvres- denne leppe balmen kjøpte jeg  for mange  år siden og, den har reddet leppene mine flere ganger, jeg kjøpte den hos en hudterapaut i Berlin, men du får sikkert tak i den på nett.
Den gir utrolig mye fuktighet og reparerer tørre lepper, jeg har brukt den hver vinter som regel påfører jeg en tykk lag av den før jeg går og legger meg og våkner med myke lepper, den er også produser av 100% eteriske oljer, og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe den igjen.
 
2.Locobase repair - det er en krem med høy fettinnhold, uten parfyme.
Jeg har brukt den på datteren min, hun er mye ute på barnehagen og det ga henne veldig tørre kinn, den hjalp men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen ,den ga meg ingen "wow" fatning for meg  ,den er utrolig tung og egner seg ikke under make-up.
 
3. Dr. Hauschka Eye contour balm - den reparer og gir fuktighet, er ganske tung til å bruke på dagtid som det er ment , så jeg brukte den før jeg la meg og den gjorde sitt, ga meg fuktighet, jeg liker veldig godt å bruke "rene" produkter med eteriske oljer ,og gjerne "balmer" om natten så denne kommer jeg helt sikker til å kjøpe igjen.
 
4. Avene Cold cream - i Januar var jeg 2 turer i Gdansk og jeg kom hjem knusk tørr hud  i ansiktet, mest sannsynlig var det p.g.a kulde, eller vann som tørket den ut, uansett så kjøpte jeg denne, den har høy fettinnhold så jeg brukte den som nattkrem og den roet ned irritasjonen som jeg hadde siden huden min var så tørr, også ga den masse fuktighet i løpe av 14 dager var huden min myk og god igjen, den kan også brukes under make-up og er ypperlig som kulde krem siden den ikke inneholder vann i seg, den er heller ikke porelukkende, jeg bruker den fortsatt men kun på min deco lete og jeg har allerede en ekstra tube av den, utrolig kjekk forpakning av aluminium som gjør tuben myk og vi får klemt ut nesten alt av den.
 
 
5. Sexy hair spray - det er en hårspray med sterk hold, så fort du sprayer med den lukter du alkohol, den gir mye hold og stivner fort så du kan ikke jobbe med den, den er også vanskelig å kamme ut, jeg likte den ikke så jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.
 
6. La Roche posay Effaclar makeup fjerner - den er fjerner sminken i ansiktet lett, men øyesminke blir fortsatt sittende og du må "gni" mye for å få den av, noe som jeg ikke liker å gjøre med huden rundt øyne mine siden den er så tynn og sårbar, så jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.
 
7. Weleda rosemary hair oil - Jeg er en mumie, jeg elsker oljer både i kropp, ansikt og hår, jeg bruker hår olje hverdag , og da jeg kjøpte denne trodde jeg at den ikke var så tung , den er helt utrolig tung, den gjør håret fett, jeg brukte et par dråper i vått hår før jeg begynte å føne i det men jeg måtte gi opp og vaske den igjen fordi det så grisete ut.
MEN hvis du bruker den som en "kur" varmer den litt og smører inn hele håret og går og legger deg med det også vasker den ut morgenen etter på så er den helt fantastisk, den gir masse fuktighet, og gir glans, men den lukter rosmarin, en sterk lukt som jeg ikke liker, så den kommer ikke inn på badet mitt igjen.
 
8. La Roche Posay Toleriane Rich - Denne er spesielt egnet til overfølsom hud, den er beroligende mot svie og stram hud, har få ingredienser som gjør den ekstra mild, særlig for sensitivhud.
som sagt er jeg kjempe tørr på vinters tid og denne hjalp mye, den roet også ned rødhet og ga fuktighet, den er kjekk å ha om vinteren.
 
9. Lòreal Dermo Expertise Gentle Eye Make Up Remover - helt grei makeup fjerner som inneholder olje hjelper veldig når du skal fjerne maskara, den er billig også men lite drøy, jeg tror ikke at jeg kommer til å kjøpe den igjen, men det er ikke noe negativt med produktet.
 
10. Vichy aqualia thermal light - den er egnet for blandingshud og skal bevare fuktigheten samtidig som den roer ned, den ble for lett for meg og ga for lite fuktighet, så den passet ikke hudtypen min.
 
 
når det er sakt så kan jeg fortelle at hudtypen min er blandingshud , den er blank i T sonen har OFTE urenheter men akkurat nå er den tørr som alltid når det er vinter.
  
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar