fredag 15. mars 2013

Wiosna

Wreszcie mamy trochę słońca, i dni są coraz dłuższe, w Norwegii już wkrótce benda bialenoce i widno do rana.

Moje najlepsze produkty do tej pory w marcu sa , podklad kryjacy od Pharmaceris, jest absolutnie niesamowity z SPF 20 i krem ochrony przeciwsłoncu SPF 50 z tej samej marki, nie robi sie bialy i jest bardo letki na twarzy, dobrze go mniec jak uzywam triacneal (aha)

Ostatnio miałam bardzo suchą skórę, spowodowane przez zimę i używalam bio-olejek, który bardzo nawilza, i ma przyjemny zapach.


Endelig vår, i dag har jeg og mannen min gått en lang tur, det er deillig når dagene blir lengre og det er lyst om kveldene...

I mars har jeg vært avhengig av pharmaceris sin foundation, som dekker godt og har SPF 20 også solkrem i samme merke med SPF 50 ,den gjør ikke huden din "hvit" og er veldig lett, merke er fra polen og har ikke sviktet meg ennå, fargen på foundation passer perfekt til bleke huden min og etter det har jeg lett lenge.
Og siden jeg har en aha syre kur fortiden så passer det fint med høy SPF.

Ellers så har huden min vært utrolig tørr, den har tømt sine reservelager i vinter så jeg har prøvd bio-oil og var skeptisk men den gir masse fuktighet og holder det den lover, så disse produktene kommer jeg definitivt å kjøpe igjen.














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar