søndag 17. mars 2013

HELG

Jeg er født på en fredag og elsker de, da venter jeg bare på at mine små går og legger seg også begynner jeg med mine "spa" ritualer, lakker negler, steller ansiktet med masker og peelinger, har olje i håret og spiser store mengder sjokolade mens jeg leser blad, men ikke denne fredagen, jeg vet ikke når jeg var på ski tur sist ,eneste minne fra min skihistore er da jeg fikk ski i julegave i 1997 og da jeg så det la jeg meg i gulvet og begynnte å gråte...og da klassen var på skitur,brukte dendaria å være alltid "syk" men det var faktisk utrolig gøy, venninnen min er super ivrig,hun føler seg som en kowalczyk, uansett så var det masse latter jeg tok nedoverbakkene først og hun kom rett etter og ropte "fort deg,fort deg jeg har ikke lært meg å bremse" jeg visste ikke om jeg skulle le eller skynde meg, jeg tørket tårer av latter,så ski skal jeg så absolutt på igjen, fin trening er det også,særlig når det kan være så gøy.

Tilbake til lesingen som regel er det elle,stella eller andre moteblader jeg fordyper meg i,egentlig synes jeg de er fulle av tull,men det å lese de er en vanesak,da jeg var frisør fant jeg masse inspirasjon i de,men denne helgen fant jeg noe helt annet som ga inspirasjon, synes ikke du/dere det?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar