torsdag 18. april 2013

Empties #2



 
Kosttilskudd:
 
Omega 3, Bellisa, Litozin og B-pluss: det er fett syrer ,B vitamin og C vitamin, som er bra for hud, hår og negler, jeg bruker de daglig hele året.
 
Kroppspleie:
 
Natusan bedtime sh, jeg vasker mine make-up koster med den, og hvis du ser på ingrediensene i den så har du aldri ville brukt den på barn.
 
Bio-oil: den skal redusere arr, strekkmerker, gi fuktighet og motvirke rynker, jeg elsker den fordi den gir masse fuktighet og reduserer strekkmerker på veldig kort tid, og kommer til å kjøpe den igjen.
 
Yves Rocher Vanilla/ lemon: det er en dusjgele som skal lukte vanilje og sitron, men stinker noe kjemisk ,så jeg kommer ikke til å kjøpe det igjen.
 
Giovanni, hot chocolate sugar scrub: den lukter fantastisk, gir baby hud og varmer når den er på huden, jeg kjøper den hos iherb.com og er aldri uten den i huset.
 
Yves Rocher, Jardins du Monde: den har en mild lukt av bomull, men dessverre så hir den ikke beskyttelse hele dagen.
 
Ansiktspleie:
 
Avene, Triacneal: den er helt fantastisk, se mer om den her.
 
Pharmaceris solkrem spf 50: den er lett, gir beskyttelse og fuktighet, jeg har alltid den hjemme
 
Eucerin spf 50: jeg fikk en liten prøve av den, den er veldig rennende, så det er ikke noe som jeg kommer til å kjøpe igjen.
 
Håndpleie:
 
L`occitane hand cream: gir masse fuktighet, og lukter lavendel, den er min favoritt som jeg alltid kommer til å ha med meg.
 
Patons, nail polish remover: neglelakk er neglelakk, den fjerner lakk.
 
Sminke:
 
Isadora, big bold mascara: har alt for stor børste og tørker raskt ut.
 
maxfactor, 2000 calorie: den har vært en favoritt i 2 år, nå har jeg byttet ut den, men elsker den fortsatt
 
loreal 02 innocent pink, elsker denne leppestiften, dessverre får jeg ikke kjøpt den i Norge :(
 
Lacoste, touch of joy : lett og frisk parfyme, jeg har hatt den en stund og er litt lei av den, men angrer ikke at jeg kjøpte den
 
Supplements:


Omega 3, Bellis, Litozin and B-plus: it's fat acids, B vitamins and vitamin C, which is good for skin, hair and nails, I use them daily throughout the year.



Body:



Natusan bedtime sh, I wash my make-up brushes with it, and if you look at the ingredients in it ,you will never have used it on children.



Bio-oil: it will reduce scars, stretch marks, provide moisture and prevent wrinkles, I love it because it gives plenty of moisture and reduces stretch marks in a very short time, and are going to buy it again.



Yves Rocher Vanilla / lemon: this is a shower gel , it shoud  smell like vanilla and lemon, but its  stinks chemical, so I'm not going to buy it again.



Giovanni, hot chocolate sugar scrub, it smells amazing, and  gives baby skin and heats the skin up  when it is on the skin, I buy it at iherb.com and am never without it in the house.



Yves Rocher Jardins du Monde: it has a mild smell of cotton, but unfortunately it does not hir protection all day.



Face Care:



Avene, Triacneal: it is amazing, see more about it
here



Pharmaceris sunscreen spf 50: it is lightweight, provides protection and moisture, I always have it at home



Eucerin spf 50: I got a small sample of it, it is very runny, so it's not something that I'm going to buy again.



Hand Care:



L `occitane hand cream, gives lots of moisture and smell  lavender, it is my favorite and it always going to be with me.



Patons, nail polish remover, nail polish is nail polish



Makeup:



Isadora, big bold mascara: too big brush and dries quickly.



maxfactor, 2000 calorie: it has been a favorite for 2 years now I have replaced it but still love it


loreal 02 innocent pink, love this lipstick, unfortunately I can`t  buy it in Norway: (


Lacoste touch of joy, light and fresh perfume, I've had it for a while and are a bit tired of it, but don`t regret that I bought it
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar