søndag 28. april 2013

E.l.f healty glow bronzing powder



 
Jeg liker alt som glitrer, og siden jeg har grå vinterhud hele året liker jeg å jukse det til med sol pudder, jeg bruker den i pannen, kinn, nesen, og på haken, der solen ville ha gitt meg farge.
Jeg har brukt healty glow fra e.l.f den siste uken, og den gir masse glød, det er "gull" i den som reflekterer lys og fremhever kinn, det er en ting som jeg helt sikkert kommer til å kjøpe igjen.
du får kjøpt den her til kun 1.5£
Fargen jeg bruker heter "sun kissed"
 
I like everything that glitters, and since I have gray winter skin all year,  I like to cheat it with sun powder, I use it in the forehead, cheeks, nose, and chin, where the sun would have given me the color.
I have used healty glow from elf the this week, and it provides plenty of glow, it has "gold" in it that reflects light and emphasizes the cheek, there is one thing that I definitely will buy again.
i use color "sun kissed"
you can buy it 
here for only £ 1.5.

1 kommentar:

  1. Amazing for 1,5£!
    I've never tried anything by ELF but I think I need to!
    Good evening sweetheart!
    xx

    SvarSlett