torsdag 25. april 2013

E.l.f hypershine gloss




(bubble gum)
(fairly)
 
Mitt navn er Daria, og jeg er lip gloss avhengig.
 
For et par dager siden fikk jeg min første e.l.f pakke som ble bestilt her.
Jeg har aldri prøvd det merket før, og siden den er veldig rimelig så hadde jeg ikke så store forventninger , men jeg ville prøve!!!
Jeg bestilte noen glosser, blush og solpudder.
Jeg har brukt hypershine glossene i 2 dager nå, og jeg er forelsket, de har kjempefine farger, er super fine på, varer en stund, forpakningen er kjempe kjekk, det eneste minuset er at de er ikke så drøy, det er bare 1.5 g i de, og når mann er avhengig så gnir mann på dagen lang , de koster kun 1 pund,
så det gjør ikke noe om de ikke er drøy, mann kan hamstre!!!
De er nydelig, jeg anbefaler de på det sterkeste!!!
 
My name is Daria and I'm lip gloss addict.
A few days ago I received my first elf package that was ordered
here.
I have never tried this brand before, and since it is very affordable , I did not expect much, but I wanted to try!!
I ordered some gloss, blush and bronzer.
I've been using hypershine gloss for 2 days now and I'm in love, they have  nice colors, are super nice on, lasts a while, the packaging is  handsome, the only drawback is that they are only 1.5 ounces, but  they cost only 1 pound,
so you can buy many of them!!

They are lovely, I recommend them :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar