fredag 5. april 2013

Keep it simple! (hverdags makeup)







 
Den fineste makeup`en er den som ser ut som at du ikke har på deg noe sminke, at ansiktet ditt ser naturlig ut og ikke er "oversminket"
 
Jeg elsker rask sminke, jeg bruker ca 20 min på min hverdags sminke som består av et par enkle ting.
 
Foundation som jevner ut hudtonen min.
concealer som skjuler kviser eller reflekterer lys.
en base for å ha på øyelokkene så de ikke ser blanke ut.
en gel liner i vippe kanten for å fremheve øyne mine, gjerne en brun liner som også gjør de ekstra blå
maskara
og Rouge helst med shimmer så den frisker opp ansiktet samtidig som den fremhever mine kinn.
og en lipgloss eller leppebalm.  
 
The finest makeup `a is the one that looks like you are not wearing any makeup, your face looks natural and not" 2 much "



I love fast makeup, I spend about 20 minutes on my everyday makeup that consists  few simple things.



Foundation evens out  mine skin tone

concealer that hides blemishes or reflect light.

a base having  on the eyelids so they don`t look "shinny" out.

a gel liner in the lash line to accentuate  mine eyes , like a brown liner which also makes them extra blue

mascara

Rouge  with shimmer as it freshens up mine face while highlighting emphasize cheeks.

and a lip gloss or balm.
 
on those pics i used:
 
Foundation : bourjois (Healthy mix)
concealer : Loreal (true match)
rouge : nars (orgasm)
Mascara : Maybelline :( colosal vomum) i love it!!! 
gel liner : black one from loreal
eye shadow : No7 SP Shadow Smooth (nude)
and for my lips nuxe lipbalm or No7 High Shine Lipgloss (rose Pearl)

4 kommentarer:

  1. Your first picture looks incredible Daria! Looks like it's from a magazine!
    Your eyes are so beautiful...
    Your top with the little cherries is so cute!
    Happy Sunday!
    xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear Anne,thx 4 so sweet words <3

      Slett