mandag 1. april 2013

Forfriskende ROSA

Jeg er litt sånn i "vår" modus fortiden og drar frem alt jeg kjøpte i fjor på denne tiden av året for å se om jeg kan bruke det i år, og rosa den svikter aldri!!!
 
Jeg har faktisk ikke så mange leppestifter som regel blir de kjøpt på reiser, eller når jeg har "vente tid" på flyplasser.
 
tilbake til Rosa lepper, det er en must, den vil gi deg en forfriskning i ansiktet, og det treger dere nå etter en lang vinter .
 
Den får deg til å se mer våken ut og yngre, "vannmelon" farger er en gratis tannbleiking, det for tennene til å se hvitere ut.
 
om våren er det nydelig med en lett kald rosa tone på leppene, og etter hvert som vi nærmer oss sommer så blir "vannmelon" fargene mer brukt.
 
Michelle Williams kler rosa stiften sin veldig godt, bare se så fresh hun ser ut jo mere rosa hun får på leppene.
 
 
Jeg tror det var i fjor, da jeg  måtte vente 2 timer på Kastrup p.g.a forsinket fly , det var da jeg fant L'Oreal 02 innocent pink, det var vinter/vår og som alltid var leppene mine knusk tørre og da jeg prøvde den så jeg ikke ut, siden lyse leppestifter fremhever alle tørre sprekker så da tenkte jeg at det var bomkjøp, men da jeg kom hjem tok meg tid til å "preppe" leppene også ha den på, så den veldig fin ut, den har en herlig konsistens også, og det kjedeligste av alt er at det går ikke an å få tak i den i Norge, men det er jo typisk.
 
Den er utrolig fin på brud, og smitter nesten ikke av og gir deg en naturlig "look"
 
 
(loreal 02 innocent pink)
 
 
og siden jeg nevnte rosa så må jeg si litt om denne ( Lacoste- touch of pink/joy) , jeg er på bunn av denne boblende, lette duften, jeg bruker alltid å sammenligne dufter med minner og denne minner meg absolutt om våren.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar