onsdag 3. april 2013

March favorites



 
Disse har jeg brukt mest i mars:
 
Pharmaseris fluid - Det er en Foundation som dekker litt, men gir masse fuktighet og har SPF 20, jeg har den lyseste fargen og ennå er den litt mørk for meg så jeg blander den ut med fuktighetskrem for å få en lysere tone, den har gule undertoner noe som passer fint til huden min, og gjør at rødheten i ansiktet mitt blir redusert.
Det er en Polsk merke som du får kun på apoteket, jeg bestiller den fra aptekaslonik.pl den koster rundt 60kr og er absolutt verd det, så den har kommet for å bli hos meg.
 
Sephora - Highlighting compact powder , denne kjøpte jeg i Roma, jeg bruker den for å fremheve kinn, nese og amorbuen og den gir magi til ansiktet mitt, jeg er på andre boksen min ig har kjøpt reserve sist jeg var i Gdansk siden det ikke er Sephora i Norge.
 
Clarins Rouge ( nr 20?) - Jeg tror ikke at jeg noen gang har brukt opp en rouge, men denne er nesten tom, fargen (som er slitt bort) passer til alt og alle årstider, den gir en nydelig rosa tone med litt shimmer i, kjempefin.
 
Loreal true match consealer - jeg har farge 1 ,og det er den lyseste, den reflekterer ikke lys men jeg bruker den under øyne likevel for å skjule mørke ringer og den holder seg på lenge.
 
Maybelline colossal volum - det er den beste maskaraen, nå har jeg den i vannfastform siden jeg løper en del ute og det er som regel regn, men vanlige formelen er kjempe bra også.
 
Maybelline color tattoo - jeg liker ikke å bruke lang tid på badet, max 20 min, da skal hår, ansikt og tannstell på min 2 åring unna gjort, noe som gjør denne til en helgen, den smøres lett på, varer hele dagen og bronsjen som jeg har (farge 35) fremmhever blåfargen i øyne mine noe som jeg liker veldig godt.
 
Loreal leppestiften - jeg kjøpte den i København og trodde at jeg kan finne den i Norge men her finnes den ikke, det er litt trist fordi jeg likte den veldig godt, fargen er innocent pink 02.
 
Lacoste joy of pink - jeg liker å ha minner i lukt, og denne gir meg minner om vår og lysere tider, jeg kjøpte den i fjor da jeg skulle til polen ,så den minner meg litt om den turen også.
 
 
Pharmaceris fluid Ivory 01 - this is a light foundation, which provides plenty of moisture, and SPF 20, it's a Polish brand that you can buy at the pharmacy and its  super.
 
Sephora highlightning compackt powder - Gorgeous peachy pink highlighting powder. Same color ball park as NARS 'Orgasm, but more on the pink side, so I can actually wear it. Very sheer wash of color, slight shimmer but nothing overwhelming, and this is a nice alternative to give me some natural-looking color. Huge compact, so it's lasted me for months. Would buy it again
 
Clarins rouge - I like Clarins powder products Because they are also very good for the dry skin. With some other powdery blushers I can actually feel how the products sucks all the moisture out of my skin. But Clarins blusher just feels confortable. It is supposed to be a blusher that Gives a sheer color but Compared to Clinique
blushers there is a bit more pigment but still not too much. Actually I think this is very easy to use. The shade 20 Gives a rosy color.
 
 
the concealer true match - Gives medium coverage, is easy to blend, and stays put for a decent amount of time, i juse it under my eyes.
 
Maybelline collosal volum - In my opinion it sorta does gives you the "false lash" look. The formula is good you can build volume. Overall I would buy again. Good mascara!! Worth the try.
 
Maybelline color tattoo - I absolutely love these and will of course continue to repurchase them. First of all, the colors are gorgeous and nicely pigmented. I have Bad to the Bronze, and it is a gorgeous color that looks amazing just as that one color on my lid, which is really quick and easy to apply. Second, I really like the consistency and texture. Third, they are really long wearing and you don't need a primer. I got my head wet by accident while wearing this eyeshadow and it did not budge. These are amazing and I will definitely buy more!
 
 
Lacoste joy of pink -  I'm one of those people that sticks with "less is more" when it comes to fragrances and this perfume does the trick. 1 or 2 sprays last me a while, and I love how it's light and reminds me of springtime, and a trip to poland last spring
 

3 kommentarer:

  1. Hi Daria!

    I love your favorites!
    The Color Tattoos are excellent, I really like them! I got a new color yesterday, I will show it on Instagram tomorrow!
    Have a lovely evening!
    xx

    SvarSlett
  2. Hey Daria! I should definitely try The Color Tattoos! I'm so glad that I found your blog! Cheers!

    SvarSlett
  3. Te cienie sa super, i nawzajem, milego tygodnia :)

    SvarSlett