onsdag 24. april 2013

La roche posay-effeclar skintonic



 
 
Jeg liker å rense ansiktet med ansiktsvann hver morgen, i det siste har jeg brukt effeclar skintonic fra LRP.
 
Den inneholder LHA syrer som virker som en peeling mot huden, hjelper å åpne porer og har en sammentrekkende effekt mot de
 
Jeg har blandningshud, og i det siste har jeg hatt en del urenheter, blank hud og kviser,særlig i t-sonen min, så jeg kjøpte denne, jeg har brukt den i 4 uker.
 
Den har ikke gitt meg noe resultat, det er mye alkohol i den som tørker ut huden min, og svir en del hvis du er for nære øyne.
 
Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.
 
I like to clean my face with toner every morning, in the past I have used effeclar skin tonic from LRP.
It contains LHA acids which acts as a peeling too  the skin, helps to open pores and has an astringent effect .
I have combination skin , and lately I've had some blemishes,  and acne, especially in my T-zone, so I bought this, I have used it for 4 weeks.

It has not given me any result, there is much alcohol in it which dries out my skin and hurts some if you are too close to the eyes.
I'm not going to buy it again.
 
(price: NOK 170 ,EUR 22)

2 kommentarer:

  1. Thanks for sharing your honest opinion with us!
    I usually love LRP but I won't try this!
    Good evening!
    xx

    SvarSlett
    Svar
    1. i love LRP to, they have so many good skin care Products :)

      xoxo

      Slett