mandag 22. april 2013

Chanel- cream eyeshadow





 
Jeg liker krem skygger, fordi de er lett å ha på, så gir de rask resultat, og jeg liker når ting blir gjort raskt.
Ofte bruker jeg farger som gull, bronse eller brun toner, fordi de fremhever blå fargen i øyene mine.
 
Denne er fra chanel, fargen er èbloui, den har masse skimmer i seg, og er brun med røde undertoner og den fremhever blått helt utrolig, jeg liker fargen, men dessverre er den veldig vanskelig å jobbe med, den tørker for fort.
 
jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe flere av de, chanel svikter aldri, men denne gang ble jeg litt skuffet.
 
(pris: 300kr, 40 EUR)
 
I love cream shadows because they are easy to wear, as they provide quick results, and I like when things get done quickly.
Often I use colors like gold, bronze or brown colors because they accentuate blue color in my eyes.

This is from Chanel, color is èbloui, it has lots of shimmer in it and is brown with red undertones and highlights blue amazing, I like the color, but unfortunately it is very difficult to work with, it dries too fast.

I do not think I'm going to buy more of those, Chanel never fails, but this time I was a little disappointed.

(price: 300kr, EUR 40)

1 kommentar:

  1. Hi Daria!

    I have that cream shadow too, you are right, it's so beautiful on blue eyes!
    I like these Illusion d'ombres by Chanel but to be honest I prefer MAC paint pots or Maybelline Color Tattoos!
    For the price I find them a bit too sheer... shame for 40€!
    Good evening!
    xx

    SvarSlett